niedziela, 25 stycznia 2015

Od Bligrht- CD opowiadania Cheroon'a

- No ta ale...- zakrztusiłam się kroplami deszczu.
- Ale co?!- zapytał.
- Z kąt mieliśmy wiedzieć że ta historia się sprawdzi?!- krzyknęłam.
- Nooo... To jest w sumie dziwne.
Usiadłam ponętnie i myślałam. To było dość dziwne. Jak Chero może umieć przewidywać przyszłość? Chyba że to tylko przypadek. Emmm... Nie sądzę. Zbyt realne na przypadki. Po moich rozmyśleniach popatrzyłam na Cheroona. Moje zdziwienie przeplatało się ze strachem.
- Cheroon co ci się stało w łapę?!- zapytałam wystraszona.
- Ja to nic.- wystraszył się.- Co ci się stało w oko?!
Podbiegłam szybko do kałuży i spojrzałam w nią. Nad okiem miałam całkiem głębokie rozcięcie z którego sączyła się krew. Serce mi podskoczyło na ten widok.
- Cheroon!!!- wrzasnęłam.- Pomóż mi!!!

Cheroon?

Brak komentarzy: