czwartek, 29 stycznia 2015

Od Cheroona - CD opowiadania Bligrht

Uśmiechnąłem się i przytuliłem Bligrht. Już nie bałem się, że zginę w męczarniach. Szliśmy tak, rozglądając się. Był naprawdę piękny widok, po prostu radował oczy. Popatrzyłem na suczkę, która ciągle patrzyła z zachwytem w morze. Podszedłem do niej i położyłem swoją łapę na jej karku.
- Fajnie mieć obok siebie takiego kogoś jak Ty - uśmiechnąłem się.
- Dzięki - powiedziała zmieszana, lecz też lekko się uśmiechnęła. Stanąłem nagle i popatrzyłem przed siebie.
- Co ci?- zaśmiała się Bli.
- Jak tu jest tak ładnie, to do czego prowadzą inne?- zamyśliłem się - Może jednak dobrze, że wybraliśmy ten tunel - przyznałem w zamyśleniu.
- Dlaczego? Co, myślisz, że w tamtych tunelach były wielkie potwory?- zażartowała Bligrht.
- To jest możliwe - wzruszyłem ramionami.

Bligrht?

Brak komentarzy: