poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Od Skyres- CD opowiadania Indiany

Dzisiaj bolał mnie brzuch i zbierało mi się na wymioty. Gdy tylko się podnosiłam, miałam tak silne mdłości i zawroty głowy, że od razu się kładłam. Byłam strasznie głodna, ale żadne mięso mi nie smakowało. W końcu SAMA zjadłam CAŁEGO dzika (specjalnej odmiany) i nadal byłam głodna! Co się ze mną dzieje? Nawet Indy patrzył na mnie z niepokojem.
- Kochanie… - rzekł trzy dni później – Może pójdziesz do Raven?
- Dobrze – powiedziałam. Gdy doszłam do jej gabinetu, musiałam poczekać chwilkę. Po 10 – minutowym badaniu byłam zszokowana. Ale przecież wiedziałam, że tak może być. W naszej wspólnej jaskini siedział zdenerwowany Indiana.
- I jak? – spytał, gdy tylko mnie zobaczył. Spojrzałam nerwowo na niego.
- Indy, ja… - zaczęłam – Jestem w ciąży.


Indiana?

Brak komentarzy: