środa, 29 kwietnia 2015

Od Madeline - CD opowiadania Syriusza

- Tak. Nie chcę, żeby tu zostały - powiedziałam i spojrzałam znacząco na Syriusza.
Pokiwał głową i do nich podszedł.
- Cześć, jestem Syriusz a to moja żona Madeline. Kiedyś tu mieszkałem. Chcecie stąd uciec? - zapytał.
Psy spojrzały po sobie.
- Tak. Nie chcemy już tutaj mieszkać. Ciągle tylko coś trzeba robić na farmie. Jestem Servus a to Veggie.
- W takim razie ucieknijmy przez to okno - wskazałam łapą. - Następnie poprzeskakujemy przez płot a my wskażemy Wam drogę do Sfory. Zamieszkacie tam. Na pewno będziecie szczęśliwi. - uśmiechnęłam się.
Servus i Veggie odwzajemnili uśmiech. Zaczęliśmy misję ratowniczą. Ludzie już spali więc spokojnie mogliśmy po cichu zwiać.

* Po 15 minutach *

Byliśmy już poza farmą. Wszyscy podekscytowani a przede wszystkim wolni. Nie mogliśmy się doczekać dotarcia do Sfory. Nie trwało to długo. Poszłam porozmawiać z Ace, która przydzieliła nowym przybyszom wspólną jaskinię.
- Jak Ci się podobała wycieczka ?

Syriusz ?

Brak komentarzy: