poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Od Skyres- CD opowiadania Cheroon'a

Weszłam do jaskini Cheroona i Vido. Check chyba spał. Nagle otworzył oczy.
- Ja do Video – powiedziałam szybko.
- Wejdź – powiedział pies - Nie dawno przyszła Avalon, to może ją poznasz.
Avalon? Ach tak, kojarzę to imię. Weszłam w głąb jaskini, do jej drugiej części. Zobaczyłam Videosia leżącego pod ścianą. Obok niego siedziała jakaś suczka, zapewne ta Avalon. Wolę jednak to sprawdzić. Gdy mnie zobaczyła, wstała i spytała:
- Kim jesteś?
- Nazywam się Skyres, ale mów mi Sky. Jestem przyjaciółką Video – przedstawiłam się – A ty jak się nazywasz?
- Jestem Avalon. Mów mi Av.
- Miło mi – rzekłam.
- Mi też – odparła.
Popatrzyłam na Vido. „Wyłączył się”. Ogłuchł i oślepł na wszystko wokół.
- Jesteś dziewczyną Video? – spytałam zaciekawiona.


Avalon? Video?

Brak komentarzy: