środa, 29 kwietnia 2015

Od Cheroona - CD opowiadania Bligrht

- Video pewnie ma teraz jakieś spotkanie z Ace, więc na razie nie trzeba do niego iść - westchnąłem. Było mi dosyć dziwnie.
- Chodź - powiedziała Bli. Poszliśmy do centrum sfory. Szczerze mówiąc, było tam dosyć cicho. Wszyscy może pokładli się już spać albo mieli inne, ważniejsze plany, niż szwendanie się po sforze.
- Coś cicho tu - powiedziałem, rozglądając się wokół.
- Trochę - powiedziała Blaj i kiwnęła głową. Może było jakieś zebranie i tylko my nie przyszliśmy... Nie ważne, ważne, że świetnie się bawiłem z Bligrht.
- Może da się panienka skusić na noce patrzenie na gwiazdy? TEN SWAG! $ - zaproponowałem, podając jej łapę.
- Dooobra - powiedziała, zaczynając się śmiać. Poszliśmy na łąkę i położyliśmy się. Gwiazdy pięknie świeciły. Jedna świeciła jaśniej niż inne.
- Wiesz co to za gwiazda? - zapytałem nagle, a Bligrht pokręciła głową - W sumie ja też nie wiem - zaśmiałem się i usiadłem. Popatrzyłem na Bli i zacząłem mówić.
- Blaj, mam pytanie - zacząłem. SZYKUJCIE SIĘ NARODY BOSKIE XD - Bo jesteśmy przyjaciółmi prawda? 
- No tak - powiedziała suczka i pokiwała głową.
- A czy została byś moją partnerką? - powiedziałem, patrząc na Bligrht.

Bligrht? Chciałaś to? MASZ! XD

Brak komentarzy: