czwartek, 30 kwietnia 2015

Od Theo - CD opowiadania Winnie

 Jak zwykle zostałem sam. Jocker tańczył z Rachel, Elyn z Rossem, Athena z Alexem, a Suzzie z Ron'em. Zauważyłem, że Winnie również, została sama. Podszedłem do Niej i zapytałem :
- Zatańczysz ?
- Chętnie - uśmiechnęła się
Objąłem ją. Popatrzyła na Mnie zdziwiona.
- Co ? - zapytałem
- Nie ... nic - odparła
Patrzyliśmy na siebie w milczeniu. Wszystkie inne pary śmiały się i wygłupiały, a my nawet zaczęliśmy unikać swojego wzroku. Sam nie wiem, jak to się stało. Po pewnym czasie spróbowałem na nią spojrzeć, ale ona uciekała od Mojego wzroku. Próbowałem jeszcze kilkanaście razy, niestety z tym samym skutkiem. Nagle suczka powiedziała :
- Theo, przepraszam ... - wybiegła z jaskini
Na szczęście nikt nie zauważył jej zniknięcia. Pobiegłem za nią. Znalazłem ją w tym miejscu :

http://www.tapeta-aka--kwiaty-1.na-pulpit.com/zdjecia/aka--kwiaty-1.jpeg

Była cała w łzach. Podszedłem do Niej i zapytałem :
- Co się stało ?

Winnie ???

Brak komentarzy: