środa, 29 kwietnia 2015

Od Blighrt- CD opowiadania Cheroon'a

Nie dowierzałam słowo Cheroon'a zapytałam jeszcze raz żeby się upewnić że to nie sen.
- Co ty powiedziałeś?- zapytałam.
- Czy zostaniesz moją partnerką...- ściszył głos.
Teraz już byłam pewna że dobrze usłyszałam i krzyknęłam.
- Taak!- rzuciłam mu się w ramiona.
Byłam okropnie szczęśliwa. Na chwile oderwałam się od psa i popatrzyłam mu się głęboko w oczy. Chciałam coś zrobić ale nie wiedziałam jak to przyjmie. W końcu jesteśmy parą więc go mocno pocałowałam. Nagle gwiazdy na niebie zaczęły się dziwnie poruszać. Od razu pokazałam łapą na niebo. Zapowiadało się na spadające gwiazdy.






- Szybko pomyśl życzenie!- krzyknął Cheroon.
- Już ich nie mam...- zaśmiałam się.- Największe spełniło się.
Otarłam głowę o jego szyję i poszliśmy do swoich jaskiń.

***z rana***

Pobiegłam do Cheroon'a.
- Jakie plany na dziś?- obudziłam go... Chyba. xD Upsss...

Cheroon? Ubudziłam? xd

Brak komentarzy: