niedziela, 26 lipca 2015

Od White'a CD opowiadania Rose Robin

- Dobrze... - powiedziała zdziwiona. Zaprowadziłem ją do mojej jaskini. Szczerze, to jest tu trochę ciasno... Honey się wyprowadziła, ale nas wszystkich jest łącznie 11! Ja, Robin, mama, tata i moje okropne rodzeństwo zjedliśmy obiad. Już mieliśmy wyjść, ale coś postanowiłem.
- Mamo, tato, wyprowadzam się - oznajmiłem.
* 2 dni później *
Właśnie rozpakowałem się w nowej jaskini. W końcu mieszkam sam! Ale jest jedna sprawa, która nie daje mi spokoju... Rose... Nagle usłyszałem pukanie.
- Proszę! - krzyknąłem. Do mojej jaskini wszedł obiekt moich rozmyślań.
- Cześć White! - zawołała Rosie.
- Cześć Rose. Dobrze, że przyszłaś, bo mam do ciebie sprawę - rzekłem.
- Jaką?
- Zostaniesz moją oficjalną partnerką?


Rose? ;-3

Brak komentarzy: