czwartek, 21 maja 2015

Od Winnie CD opowiadania Theo

Nagle do jaskini weszła Shira.
-Winnie, do domu. - Powiedziała złośliwie. - W tej chwili.
-Nie! Nie mieszkam z wami! - Krzyknęłam. - Nie jesteś kimś kto może mi rozkazywać! Tylko mnie przygarnęłaś!
Shira popatrzyła się na mnie smutno.
-Aha...Dobrze...-Mruknęła i wyszła.
Co ja narobiłam? Nie wiem...

*Ranek*

Theo upolował królika. Zjedliśmy go ze smakiem i wyszliśmy z jaskini. Postanowiłam że poszukam Shirę i przeproszę. Spotkałam ją rzucającą kaczki.
-Shira przepraszam...-Powiedziałam i ją przytuliłam.
-Nic się nie stało. - Uśmiechnęła się. - Powinnam zrozumieć ze Theo to twój chłopak.
Zaraz przybiegła Suzzie i pobiegłyśmy na łąkę. Tam byli Theo, Jocker, Rachel Ross Lea, Athena i Alex no i oczywiście Evelyn z Roney'em i Honey. Opowiadaliśmy sobie straszne historyjki. Nagle nadeszła kolej Theo. Myślał chwilę aż w końcu zaczął opowiadać.

Theo?

Brak komentarzy: