środa, 6 stycznia 2016

Od Suzzie - CD opowiadania Jem'a

Wydawało mi się, że moja więź z Jem'em została tak jakby... przerwana. Chciałam to zmienić. W końcu nie chce przez Winnie stracić mojego dobrego przyjaciela.
Więc gdy znalazł mnie jakiś dziwny, rudy kot i powiedział że muszę natychmiast iść do Jem'a, nawet  nie zastanawiając się skąd ten kot go zna, poszłam za nim. Zostałam zaprowadzona na mały plac zabaw. Przy zjeżdżalni był mój przyjaciel (?) i bawił się z dziećmi patykiem. Lekko zesztywniałam i położyłam uszy wzdłuż głowy. Reakcja samca była podobna. Powolnym krokiem podeszliśmy do siebie.
Obwąchaliśmy się. Nic więcej. Zestresowana nienaturalną ciszą, odwróciłam głowę i spojrzałam na bok zjeżdżalni. Było tam kilka napisów. Większość była głupia, ale jeden bardzo się wyróżniał. Większy od innych, różowy napis głosił:
"Love Forever"
Moje oczy zaszkliły. Znów skierowałam wzrok na Jem'a. Także patrzył w ten napis.
I w tym momencie coś się zmieniło. Dałam krok do przodu, przełamując niewidzialną barierę. Wtuliłam się w samca. On o dziwo odwzajemnił uścisk.

Jem ?

Brak komentarzy: