wtorek, 5 stycznia 2016

Od Locked'a- CD opowiadania Elaine

Sunąłem lekko po ziemi gdyż nie lubiłem odgłosu skrzypiącego śniegu. W pewnym momencie poczułem kłucie we wszystkich łapach i nie wiedziałem jak mam się poruszać więc... Upadłem na plecy. Elaine wybuchła śmiechem na widok mnie i moich dygających łapek. Było mi tak zimno w poduszeczki że prawie wcale ich nie czułem. Po chwili ból zmalał i byłem w stanie normalnie chodzić. Niestety jeszcze od czasu do czasu podskakiwałem śmiesznie co rozbawiało El. Na ziemi zauważyliśmy dwa martwe króliki. Złapałem za jednego i w podskokach zacząłem wracać do mojej jaskini. Nie wiem czemu ale nie poczekałem na Elaine i w mojej jaskini od razu rzuciłem się do przyrządzania królika. El niedługo po mnie doszła i zapytała.
- Dlaczego na mnie nie poczekałeś i uciekłeś bez słowa?- zapytała nieco zdziwiona ale nie wściekła.
- Przepraszam ale poczułem taki ból w łapach i chciałem się udać szybko do jaskini.- wytłumaczyłem.
- No dobrze, rozumiem.- uśmiechnęła się po czym poszła przyrządzać swojego królika. Zasiedliśmy do stołu i degustowaliśmy nasze dania. Po zjedzeniu zaproponowałem mojej towarzyszce film puszczany z projektora. Suczka bardo się ucieszyła i usiedliśmy oglądając film a właściwie to komedię. Po godzinie zauważyłem że Elaine zasnęła. Musiałem z tego skorzystać i spełnić moje jedno marzenie. Nie wiedzieć czemu akurat teraz naszła mnie na nie ochota. Przysunąłem się lekko do Elaine i przytuliłem ją. Gdy zobaczyłem że się budzi odskoczyłem na drugi koniec jaskini.
- Coś się stałoooo??- ziewnęła El.
- Nie. Nic.- zaśmiałem się fałszywo.- Tylko zasnęłaś w trakcie filmu.


Elaine?

Brak komentarzy: