czwartek, 21 stycznia 2016

Od Elaine- CD opowiadania Locked

- Nie widzę przeszkód. - odparłam. - Przyjaciele tak robią, Locked..
- Może masz rację - przyznał, lekko się uśmiechając. - Wiesz, mam pewien pomysł.
Przystanęliśmy na kilka chwil. Przekrzywiłam łeb i popatrzyłam pytająco na psa, oczekując objaśnienia jego nagłego przypływu pomysłów. Ten jednak milczał, od czasu do czasu zerkał jedynie przez moje ramię. Wyciągnęłam łapę i lekko nim potrząsnęłam.
 - Po prostu zgłodniałem. - wytłumaczył, wyrwany już z zadumy.
- Ja też mam pomysł -wyznałam, podchodząc bliżej do ośnieżonych drzew. - Chciałabym iść na pole bitwy.
- Ale.. - zaczął. - Po co?
- Chcę zobaczyć to miejsce jeszcze raz. - mruknęłam.
Open pokiwał lekko łbem, po czym ruszył na wschód. Po pewnym czasie naszła mnie dziwna chęć; mianowicie - chęć porównania naszych śladów na śniegu.
- Spójrz - szepnęłam. - Masz mniejszą łapę, niż ja.
- To nie moje. - stwierdził, wskazując jeden z głębszych śladów. - Przyłóż teraz..
 - Faktycznie - spuściłam łeb. - Eh.. Prowadź.

Locked??

Brak komentarzy: