piątek, 8 stycznia 2016

Od Elaine -CD opowiadania Locked'a

Wytrzeszczyłam oczy, kiedy pies mi to oznajmił. Najwyraźniej miałam tak bardzo dziwny sen, że wydawał się być... Właśnie, nie przypominał on w ogóle jakiegokolwiek snu. Byłam przekonana, że jestem w mieszkaniu Locked'a i nadal oglądam film, jedynie wychodzę do swojej jaskini, kiedy mija jego połowa. Rozejrzałam się pośpiesznie po jaskini, a następnie wstałam.
- Nie chcesz obejrzeć następnego? - zapytał Lock, przekrzywiając łeb w moją stronę.
- Chciałabym jeszcze coś zrobić.. - oznajmiłam. - Coś ważnego.
- Przecież możesz zrobić to tutaj. - zaproponował. - Mam kartkę, coś do pisania się znajdzie.. Mamy jeszcze jedzenie.
Spojrzałam psu w oczy i cicho się zaśmiałam. Nie miał pojęcia, co też chciałam wtedy zrobić.
- Jesteś mi winna ten film, zasnęłaś - przypomniał, przybierając stanowczy ton.
- Ale to ma być najlepszy film, jaki kiedykolwiek widziałam. - powiedziałam i usiadłam obok sterty papierków.
Kiedy usłyszał, jak szeleszczą, natychmiast je podniósł. Wyrzucił całość do niewielkiego worka i również usiadł.
    Film trwał już conajmniej godzinę, a na zewnątrz coraz bardziej się ściemniało.
- Teraz już muszę iść - poinformowałam psa, wskazując wejście do jego jaskini.
Open potrząsnął łbem, chociaż go nie odwrócił. Spoglądał na czarne lusterko. Wybiegł ze swojego domu dosłownie kilka sekund po moim wyjściu. Tym razem nie tylko patrzył na lusterko, które lśniło w jego łapie, lecz do niego przemawiał. Przymrużyłam oczy i pobiegłam za Locked'em.
  Dotarliśmy - właściwie, to on dotarł - do niewielkiej polany, na której dostrzegłam tylko jedno, samotne drzewo. Reszta otoczenia nie miała żadnego pagórka, pnia, czy też głazu. Wszystko było pokryte śniegiem tak idealnie, jakby było równomiernie rozprowadzane. Pies znów zaczął mówić do lusterka.

Locked? ;>

Brak komentarzy: