wtorek, 19 maja 2015

Od Taszy - CD opowiadania Joey'a

- Zobaczymy - uśmiechnęłam się zalotnie
- Co ty kombinujesz ? - zapytał
- Ja nic nie kombinuje ... zatkałam mu usta pocałunkiem.
Dalszej części wydadzeń możecie się domyślać ...
*** Kilka dni później ***
Obudziłam się z bardzo silnymi bólami brzucha. Oczywiście Joey'a i Atheny. Powoli wstałam. Na szczęście ból stały się trochę mniej uciążliwe. A potem znowu bardzo bolesne. I tak w kółko. W końcu postanowiłam, że pójdę do Raven.
- Cześć. Mogłabyś sprawdzić co się ze Mną dzieje. Mam bardzo silne bóle brzucha - powiedziałam
- Okey ...
Po 15 minutach miała wyniki ...
- Tasza ...
- Czy Ja znowu ... - nie zdąrzyłam dokończyć
- Jesteś w ciąży. Z 3 szczeniaczkami
Nagłą radość, przerwał mi wyjątkowo bolesny ból brzucha. Po chwili zemdlałam. Osuwając się na ścianę słyszałam krzyki Raven i jeszcze kogoś ...

Joey ???

Brak komentarzy: