środa, 20 maja 2015

Od Ingram

Zbliżałam się do małego strumyka. Strasznie chciało mi się pić. Gdy zaspokoiłam pragnienie, usłyszałam trzask i zobaczyłam suczkę, która była tej rasy co ja. Suczka podbiegła do mnie.
- Znajdujesz się na terenach Sfory Psiego Uśmiechu - oznajmiła.
- Przepraszam, nie wiedziałam. A mogę dołączyć?
- Jasne. Jak masz na imię? - zapytała.
- Ingram. Z hodowli Black Angels.
- Skyres. Też z hodowli Black Angels... Ingram, to ty?! - zawołała.
- Sky?! - przytuliłam ją mocno.

* 4 godziny później *

Moja siostra właśnie kończyła oprowadzać mnie po sforze. Nagle zauważyłyśmy jakiegoś psa. Skyres go zawołała.
- Ingram, to jest Video, Video, to jest Ingram, moja siostra - powiedziała, gdy pies do nas podszedł.
- Ty masz siostrę? - zdziwił się ten cały Video.
- Tak. Potem ci wytłumaczę - rzekła Sky.
- Możecie coś zaśpiewać? - poprosił Vido.
- Dobrze - uśmiechnęła się moja siostra. Zaśpiewałyśmy to:





Sky? Video? (Sky była Tini, a ja Mechi)

Brak komentarzy: