czwartek, 4 lutego 2016

Od Elaine- CD opowiadania Locked'a

  Nie potrafiłam wtedy nic powiedzieć. Wiedziałam, że jestem blisko z Locked'em, ale nie miałam pojęcia, co do mnie czuje. A bynajmniej to, co pokazał. Zamknęłam oczy i cicho westchnęłam. Było mi cholernie zimno. Wstałam, zabrałam ze sobą kawałek drewna i ruszyłam. Pobiegłam przed siebie. Po drodze spotkałam kilka znajomych psów, którym skinęłam łbem.
 Znalazłam się na jednym z wyższych szczytów Gór Zapomnienia, na takim, z którego nie mogłam spaść i jednocześnie wszystko widziałam. Rzucałam kamieniami w potok, aby wyłamać w nim chociaż jedną, małą dziurę. Kiedy wiatr za bardzo dawał się we znaki, zeszłam ostrożnie po kamieniach. Wróciłam do swojej jaskini, a w progu jaskini Alf zastałam Locked'a.
- Ela.. - zaczął.
- Nie mów do mnie Ela. - warknęłam, nie podchodząc do niego bliżej niż metr. - Czy wyglądam na Elżbietę?! Wy i Wasze chore wymysły.. Powiedz mi tylko jedno, Locked. Czy Ty coś do mnie czujesz?
Zastygłam, czekając na odpowiedź ze strony psa. Spuściłam nieco ton i wpuściłam go do swojego domu, żeby nie zbudzać sensacji swoimi okrzykami.

 Locked? Uważaj z nią lepiej. xD

Brak komentarzy: