niedziela, 7 grudnia 2014

Od Vakuu- CD opowiadania Rocky'ego




- Wiesz, Ty jesteś tu dłużej, i znasz więcej miejsc, no ale spróbuje.- zaśmiałam się.
- Możesz opowiedzieć historię.- przypomniał Rocky.
- To zostawię. Chodź.- powiedziałam do kompana i ruszyłam.
Szliśmy w ciszy, aż doszliśmy do kanionu.
- T ma być to miejsce?- parsknął pies.
- Skacz.- powiedziałam, patrząc w dół.
- Co?!- powiedział nie przytomnym głosem.
- Skacz.- powtórzyłam i zepchnęłam go.
- Zginiemy!.- krzykną Rocky.
- Spokojnie, pod nami jest woda.- zwróciłam się do psa, by tak nie panikował.. Trafiliśmy do małego zbiornika z wodą.
- Widzisz. Żyjemy.- uśmiechnęłam się. Rocky szybko wyszedł z wody i się otrzepał.
- Boisz się wody?- zaśmiałam się.
- Miałaś mi pokazać to miejsce.- powiedział szczerząc się.
- Już.- odrzekłam wychodząc z wody. Szliśmy wzdłuż kanionu. Płynęła tam mała rzeka.
- Może być?- zapytałam towarzysza gdy byliśmy na miejscu. Gdy wyszliśmy z kanionu, ukazała się naszym oczom plaża.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS9qZlSuOJ3n0U03ZeeTNNxuZ5Ypb3dWZqk1vvsCC402UIbca5TEQ
- Nie zdziwię się, jeśli powiesz, że to widziałeś.- uśmiechnęłam się krzywo.

<Rocky?>

Brak komentarzy: