poniedziałek, 8 grudnia 2014

Nowy Pies!!!

Imię: Tundra
Ksywka: Tundi , Piorun , Bohater , Król Alaski.
Głos: Ed Sheeran- I See Fire
Rasa: Husky Syberyjski
Wiek: 5 lat
Płeć: Pies
Stanowsiko: (Popraw!)
Rodzina: W sforze nikogo nie ma. Dla mnie Teri , Black Snow i White są jak rodzina.
Partner: Brak. Nie okazuję uczuć , chociaż czasem chcę je uwolnić , pokazać , że kogoś kocham.
Młode: Pomarzyć...
Historia: Mieszkałem z Terim , Black Snowem i White na Alasce. Nie , nie było to piękne życie. Cały czas ścigaliśmy się w psich zaprzęgach , aż w końcu zaplanowaliśmy ucieczkę , i odeszliśmy. Po drodze do Polski , mieliśmy wiele przygód. Raz uratowałem nas. Pod koniec wędrówki , ścigaliśmy się z najszybszym zaprzęgiem w Polsce. Wygraliśmy. Nikt nie chciał nas przygarnąć , spaliśmy pod gwiazdami. W koncu wybrałem się na polowanie. Napadł mnie niedźwiedź brunatny. Omal mnie nie zabił , Teri , Black Snow i White mnie uratowali , a ja uciekłem , spadłem z wzgórza i nie wiem gdzie wylądowałem, Teraz moim marzeniem jest odnalezienie przyjaciół całych.
Upomnienia: 0/4
Kontakt: Szron30

Brak komentarzy: