niedziela, 21 grudnia 2014

Od Ferraro- CD opowiadania Aceland i Rocky'ego

Siedziałem i patrzyłem na moim zrozpaczonych przyjaciół. Dobrze że siedzieli w tej samej klatce co ja bo przynajmniej mam z kim gadać. Nagle zauważyłem ptaka który przesłał już list. Z kąd to wiedziałem? Bo w oknie stała MAMA!!! Ucieszyłem się niezmiernie na jej widok. Zacząłem szczekać ale chyba nie potrzebnie. Przybiegł hycel. Pokazywałem mamie różne znaki żeby zeszła z okna. Na szczęście w odpowiednim czasie zorientowała się o co chodzi.Szybko zeskoczyła. Potem hycel podszedł do mnie uderzył mnie i krzyknął a potem poszedł sobie. Mama po raz kolejny wskoczyła na okno. Ptak dziobem rozbroił klamkę i mama weszła po ciuchu do środka.
- Mama!!!-ucieszyłem się.- Jak to dobrze że tu jesteś!
- Ja też się cieszę ale jak wrócimy do domu to już nie będzie tak miło.-zdenerwowała się.
- Tam są guziki które otwierają klatki.-powiedziałem.- Kliknij je!
- Które?!-zapytała się.
- Wszystkie!!!-przyznałem.- Inne te psy też mają prawo do swobodnego życia!
Mama chyba była dumna z tych słów bo aż pojawiła się jej łza w oku po czym razem z Rocky'm zaczęli wciskać wszystkie guziki po kolei. Wszystkie psy zaczęły wyskakiwać przez okno przy czym stokrotnie nam dziękowały. 

*** na zewnątrz ***
- No to co chłopie...- zasmucił się Farquar.- To już koniec naszej przygody...- przytaknęły mu pozostałę.
- Nie!!!-uśmiechnąłem się.- Zapraszam was do naszej sfory! Po co macie dalej tak żyć jak i tak zaraz was łapią!
- No... W sumie to nie mamy co odmawiać!!!-krzyknął szczęśliwy Szeryf.

THE END

I tak oto w sforze powstaje nowa zakładka pt. ,,Goście'' w której będą formularze psów które psy poznały podczas jakiegoś opowiadania. Komu się spodobają mogą je przygarnąć!!!

Brak komentarzy: