niedziela, 7 grudnia 2014

Od Bligrht- CD opowiadania Cheroona

Niby wierzyłam Cheroon'owi ale miałam dziwne przeczucia że jednak coś jest nie tak. Gwałtownie wstałam i żuciłam:
- Chodź...-szepnęłam.
Cheroon zdziwił się ale posłusznie wstał i pogalopował za mną. Zatrzymaliśmy się przed jaskinią Alf. ,,Chyba,, miałam na nią wstęp wolny więc weszłam zdecydowanym krokiem do środka. Zauważyłam bawiącą się gromadkę szczeniaków ,,Uch... szczeniaki...'' oraz Mashine i Ace siedzących przy wielkiej mapie całych w bandażach.
- Co się stało?!- krzyknęłam z wejścia.
- Wejdź!- krzyknął Mashine po czym weszłam w głąb jaskini.
- Mieliśmy małą bujkę z Wilkiem.- lekko uśmiechnęła się Aceland.
- Małą?!- parsknął Cheroon trochę nieodpowiedzialnie.
- No...- powiedział Mashi.- Alfa z Alfą to może trochę większa bujka nisz ,,Mała''.
Porzałowałam Mashiego i wyszliśmy z jaskini.
- No Cher...- przybliżyłam się do jego boku.- Gdzie teraz idziemy?

Cheroon?

Brak komentarzy: