niedziela, 21 grudnia 2014

Od Aceland

Kiedy szczeniaki dorastają mam więcej czasu dla siebie.Ostatnio rozmyślałam sobie czy istnieją psy-wampiry.Moja babcia była lekko nawiedzona,miała różne księgi o istotach nadprzyrodzonych,raz znalazłam tam wzmiankę właśnie o psach-wampirach.Mam akurat takie szczęście,że ten las znajduje się nie aż tak daleko od krańców sfory.Postanowiłam się tam wybrać,oczywiście sama.Miała to być samotna misja,nie chciałam straszyć innych psów ani kusić ich do zapuszczania się w nieznane krainy.
Jak na razie nie spotkałam nic co mogło być dziwne.Szłam w coraz większe krzaki...
Po chwili zauważyłam jakiś kształt.Cicho podkradłam się do stworzenia.Nawet nie mrugnęłam.Był przerażający.To wyglądało ja to:


Wiem że jest ich więcej,są podgatunki,mają różne kolory sierści.Dlatego też nie można się bać tylko tego,którego widziałam.Dlatego sforo:
MOJĄ MISJĄ JAKO ŻE JESTEM ALFĄ JEST WYKURZENIE TYCH DZIWADEŁ LUB ZABICIE ICH.NIE ZAPUSZCZAJCIE SIĘ NA TERENY POZA SFORĄ,GROZI TO UTRATĄ ZDROWIA BĄDŹ ŻYCIA.ZAŁATWIĘ TO SAMA BO ZNAM WIĘCEJ OD WSZYSTKICH NAWET OD MASHI'EGO O RÓŻNYCH STWORZENIACH MIESZKAJĄCYCH TUTAJ.NIE BÓJCIE SIĘ.

no chyba nie bo Maszi tą sforę założył...

Brak komentarzy: