sobota, 29 listopada 2014

Od Qetsiyah- CD opowiadania Quiet


To dla mnie trochę dziwny pomysł żeby w sforze wyodrębniała się paczka. W końcu sfora to taka jakby paczka.
- Słuchajcie, nie to że jestem sceptyczką tego pomysłu, ale myślę, że to się nie przyjmie. – Przyznałam.
- Dlaczego ??? – Zapytała zawiedziona Quiet.
- No bo to trochę dziwne mieć paczkę w sforze. Nieprawdaż ?
- Według mnie to jest dobry pomysł. – Wtrącił się Damon.
- Co??? Jaki pies chciałby spędzać całe godziny z suczkami??? – Zapytałam.
- No… ja sądzę, że każdy.
- Nie w tym sensie. – Wkurzyłam się.
-To w jakim?
- No na przykładdd…. Już wiem, nie mamy żadnych wspólnych tematów.
- Słaby argument. – Przyznał Damon.
- To akurat jest nie prawda. Bo na przykład jako dziewczyna nie powiem Ci kto mi się podoba i w dodatku to działa w obie strony. Ty też raczej nie będziesz mi teraz wyznawał swojego życia towarzyskiego.
- Przykro mi Qet, ale ty jedyna się nie zgadzasz na założenie paczki, więc wygrywamy przewagą głosów „ Za”. – Powiedział uśmiechnięty od ucha do ucha.
- Dobra, więc jak ją nazwiesz ??? – Zapytałam.

< Damon, albo Quiet ?>

Brak komentarzy: