sobota, 19 września 2015

Od Codie'go

Muszę to zrobić. Jestem okropnie nieśmiały co do wyznawania miłości ale już za wiele czuję do niej. Jeszcze ją stracę. Nie może do tego dojść! Gdybym zmarnował taką szansę nie wybaczyłbym sobie tego nigdy. W końcu zebrałem się na odwagę i ruszyłem się z jaskini. Poszedłem do jej jaskini. Stanąłem przed nią. Nie wiedziałem czy wejść czy się wycofać. Nie! Wchodzę! Wszedłem i zawołałem.
- Mey!- krzyknąłem.- Jesteś?
Z głębin jaskini wyłoniła się suczka o ślicznej i błyszczącej sierści.
- Jestem.- uśmiechnęła się lekko.
Lekko się zawiesiłem ale potem wydusiłem z siebie.
- Przejdziemy się?- zaproponowałem.- Chcę pogadać.
- Jasne.
Wyszliśmy z jaskini i udaliśmy się na spacer po lesie. Zaczęło się.
- Wiesz Mey... Miałem już cię o to od dawna zapytać ale nie miałem odwagi. Teraz gdy wreszcie się na to zebrałem mogę się ciebie zapytać. Czy zostaniesz moją partnerką?

 Mey?

Brak komentarzy: