niedziela, 13 września 2015

Od Atheny - CD opowiadania Honey

- Nic...
- Athena znamy się wystarczająco długo, więc wiem, że coś się stało
Westchnęłam.
- Przejdziemy się?
Honey tylko skinęła głową.
*** 20 minut później ***
Jestem właśnie na Lawendowym Polu. Muszę powiedzieć Honey co się stało.
- Joey, odszedł ze sfory zabierając ze sobą Naveen'a i Sheldon'a - szepnęłam - Moja Ciocia i Avendeer się załamały, a ja z nimi.
- Tak mi przykro Ath - powiedziała, po czym Mnie przytuliła.
*** Pół roku później ***
- AVENDEER! - wydarłam się na całe gardło tak, że ptaki odfrunęły z okolicznych drzew
- Athena? - usłyszałam, czyjś nieśmiały głos
Odwróciłam się. Przede Mną stała Honey. Wyglądała okropnie. Słyszałam, że Roney odszedł. Hon na pewno się nieźle załamała.
- Cześć - powiedziałam
- Coś się stało ?
- Nic. Po prostu szukam Avendeer. Pomożesz mi ? - zapytałam

Honey?

Brak komentarzy: