poniedziałek, 14 września 2015

Od Avendeer - CD opowiadania Niklausa

- Avendeer - mruknęłam
- Piękne imię - wnerwia Mnie - Czemu uciekałaś ?
Cisza.
- Halo. Ziemia do Ciebie czemu uciekałaś ?
- Nie ważne - powiedziałam, idąc w swoją stronę
- Dokąd idziesz ? - zapytał
- W swoje strony - rzuciłam
- Czyli dokąd ?
- Nie ważne - dziwne, że ciągle idzie za Mną
- Może o czymś porozmawiamy ? - zaproponował
- Jak chcesz - mruknęłam
- To może opowiesz mi coś o sobie. Albo lepiej ja opowiem coś o sobie, a potem ty. Zgoda ?
- Zgoda - mam nadzieję, że się odczepi
Niklaus zaczął mi mówić o sobie. Ja częściowo go słuchałam, a częściowo pogrążyłam się we właśnych myślach.
*** Jakąś godzinę później ***
Niklaus ciągle mi mówi o sobie. Szczerze nieprzeszkadza mi to. Ja też kiedyś taka byłam, ... ale się zmieniłam. Mimo, że znam go jakąś godzinę, a już go polubiłam.
- To teraz ty opowiedź mi o sobie
Już miałam mu coś powiedzieć ( co ? Nie mam pojęcia ), ale uratował Mnie widok, który pojawił się przed Nami :



- Jak Ci się podoba ? - zapytałam psa

Niklaus ??? Zostaną przyjaciółmi ? Xd I był lekki brak we[ł]ny

Brak komentarzy: