niedziela, 6 września 2015

Duże zmiany!

Doszło w końcu do tego że nie będzie już tylu wyższych stanowisk ze względu iż zaczęło to się stawać konkurencją dla innych. Na przykład jedna graczka/gracz (nie mam tu nikogo na myśli) mają po jednym psie z każdego wyższego stanowiska. Nie jest to prawidłowa i dobra rozgrywka więc wszystkie stanowiska wyższe, poza Alfami i Betami zostają usunięte a psy posiadające te stanowiska proszone o zmienienie jego niezwłocznie.


Stanowiska usuwane: Ety, Delty, Gammy.




Co do Bet.
Bety nie zostają te same gdyż tak zdecydowałam. Bety muszą być częściowym wsparciem dla Alf. W takim też związku zrobimy wybory na nową Betę. Beta nie może być ożeniony/zaręczony/w związku. Na oku mam już parę psów które zasługują na stanowisko Bety. Dużo się udzielają i wiedzą jak zmienić SPU na lepsze. Psy które na pewno wpiszę do ankiety to: Jem, Loki i Video. Inne osoby przepraszam jeżeli je uraziłam. W sprawie innych zmian proszę pisać do mnie na howrse. Mój nick dobrze znacie ale powtórzę: natik880

Brak komentarzy: