piątek, 6 lutego 2015

Od Marcus'a- CD opowiadania Foxy

Patrzyliśmy się przerażeni na dwa psy. One chwile patrzyły się na nas i odezwały się.
-Co wy tu robicie gdzie są wasi rodzice?
-My szukamy domu. A rodzice nami się już nie interesują.
Odpowiedziałem trochę mniej wystraszony. Chwilę się naradzali,aż w końcu się znowu odezwali.
-Chcecie dołączyć do naszej sfory?
Teraz to my chwilę naradzaliśmy się z Foxy czy warto.
-Oczywiście,że tak co to za pytanie.-odpowiedziała zdecydowanie siostra
Patrzyli trochę zszokowani. A ja razem z nimi. Nie znałem siostry od tej strony.
-Chodźcie z nami.
Posłusznie ruszyliśmy za nimi.
-Nie znałem cię od tej strony.
-Czasami trzeba tak odpowiedzieć.
Po tym obserwowaliśmy cudne tereny. Przechodziliśmy przez dolinę z fiołkami.
Zaczęliśmy się bawić. Tamte psy ciągle nas obserwowały. Bawiliśmy się świetnie.
Po pewnym czasie skończyliśmy się bawić.
-Idziecie czy dalej się bawicie?
-Już idziemy!
-A jak macie na imię?
-Ja Marcus a to moja siostra Foxy.A wy?
-Ja Mashine,a to moja partnerka Aceland.
Po tych słowach milczeliśmy. Foxy przerwała ciszę już się zastanawiałem co odpowie.
-A jak nazywa się ta sfora?
-Sfora Psiego Uśmiechu.
-Acha.
Po tym szliśmy dalej. Zachodziło już słońce byliśmy wyczerpani i senni.
Powoli sunęliśmy łapą za łapą. Zobaczyliśmy jakieś jaskinie domyśliliśmy się,że to tu.
Powoli dotarliśmy na miejsce. Mashine pokazała nam naszą jaskinię.
Szybko weszliśmy do środka i zapadliśmy w sen.

Foxy?

Brak komentarzy: