poniedziałek, 23 lutego 2015

Od Damon'a - CD opowiadania Coco

- Pół na pół - mruknąłem, śmiejąc się.
- Dlaczego?- zapytała zaciekawiona.
- Leżeć na tej brajcie nie bardzo fajnie - westchnąłem - Ale leżenie - zaśmiałam się - Tak leżeć tu z tobą - dodałem cicho.
- Co?- odwróciła się suczka
- Nic - mruknąłem i uśmiechnąłem się - dobra wstawaj bo będzie nie fajnie - chciałem wstać, jednak Coco mi to uniemożliwiła. Wzruszyłem ramionami i zacząłem patrzeć w niebo. Coocy położyła mi głowę na ramieniu i też zaczęła patrzeć w chmury. Leżeliśmy tak w ciszy. W końcu z nudów zacząłem nucić sobie piosenkę.
  <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube-nocookie.com/embed/YRrYClM0ly4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Gdy skończyłem śpiewać, jakoś nie chciało mi się otwierać oczów. Leżałem nadal na śniegu z błotem i w sumie nie przeszkadzało mi to. Uśmiechnąłem się do siebie i przytuliłem Coco.

Coco?

Brak komentarzy: