niedziela, 17 kwietnia 2016

Nowe szczeniaki!

http://psy-pies.com/pliki/image/artykuly/201207/duze/1343748954_szczeniaki-kundelki.jpgImię: Monny
Przezwisko: Mona
Rasa: Kundelek
Wiek: 6 miesięcy
Płeć: Samica
Rodzina:
~Matka, ojciec i dwójka rodzeństwa zabici przez inne psy.
~Starszy brat Konny – który nadal żyje.
Zakochany/a: Za młoda!
Charakter: Jest jeszcze młodym szczeniakiem. Lubi wszystkich i wszystko, sprytna, zaradna. Choć nigdy nie potrafiła dogonić swojego brata, gdy bawili się w ganianego. Zawsze przegrywała z płaczem.
Trzyma się na uboczu, nie przepada za innymi psami – możliwe dlatego, że po prostu się ich boi. Wie, że brat zawsze stanie w jej obronie i może na niego liczyć i na nim polegać. Lubi śpiewać.
Historia: Urodziłam się jako ostatnia w dodatku jako jedyna suczka. Miałam trzech braci. Konny – który nadal żyje i dotrzymuje mi towarzystwa, oraz staje w mojej obronie, gdy przychodzi taka sytuacja. Jest najstarszymm z miotu. Następny był Doran, brązowy kundelek, który lubił się przechwalać. Trzecim moim bratem był Gold. Cała trójka się śmiała, że ja jako jedyna jestem mieszańcem ich trzech kolorów – Konny w końcu zaprzestał wyśmiewać się ze mnie, choć pozostała dwójka nadal to robiła.
Pewnego pięknego dnia bawiliśmy się w czwórkę, gdy nabiegła nasza matka. Starała się nas ukryć w zaroślach, ale Gold i Doran nigdy nie potrafili jej słuchać. Z płaczem ukryła mnie wraz z najstarszym z mych braci w zaroślach i uciekła. Za nią pobiegli moi dwaj bracia… Znalazł nas jakiś człowiek i postanowił przygarnąć. Niestety, ktoś w domu człowieka miał uczulenie na psią sierść i znowu zostaliśmy bez domu… Do czasu, aż wraz z bratem natknęliśmy się na sforę…
Upomnienia: 0/4
Kontakt: Soako

Imię: Konny
Przezwisko: Kon
Rasa: Kundelek
Wiek: 6 miesięcy
Płeć: Samiec
Rodzina:
~Matka i ojciec zabici przez inne psy
~Młodsza siostra Monny
Zakochany/a: Za młody!
Charakter: Jest jeszcze młodym szczeniakiem. Kiedyś lubił wszystko i wszystkich, ale po tej tragedii, jaka ich spotkała, stara się być czujnym na każdym kroku. Przecież musi się opiekowac swoja młodszą siostrą!. Jest sprytnym i zaradnym szczeniakiem, choć czasami i on ma kłopoty. Biega dosyć szybko – był najszybszy ze swego rodzeństwa.
Kiedys trzymał się na uboczu, unikał innych psów. Musiał się jednak zmienić. Teraz już się ich nie boi. Musiał szybciej wydorośleć… Zawsze staje w obronie młodszej siostry, pomaga jej w trudnych sytuacjach. Lubi śpiewać.
Historia: Urodziłem się jako pierwszy z naszego rodzeństwa. Miałem dwóch braci, których zabito oraz mam młodsza siostrę. Najmłodszą z miotu. Wraz z braćmi śmiałem się z mojej siostry, że jest naszą mieszanka, bo miała kolor ze mnie i z naszych braci. W końcu jednak zrezygnowałem z wyśmiewania się. To było bez sensu, trzeba było to tylko zrozumiec. Gold i Doran niestety nie byli tak mądrzy jak ja i nie zrezygnowali z tego – pomimo wszystkich kar, jakie dawali im za to rodzice.
Pewnego pięknego dnia bawiliśmy się w czwórkę, gdy nabiegła nasza matka. Starała się nas ukryć w zaroślach, ale Gold i Doran nigdy nie potrafili jej słuchać. Z płaczem ukryła mnie wraz z młodsza siostrą i uciekła. Za nią pobiegli moi dwaj bracia… Znalazł nas jakiś człowiek i postanowił przygarnąć. Niestety, ktoś w domu człowieka miał uczulenie na psią sierść i znowu zostaliśmy bez domu… Do czasu, aż wraz z siostrą natknęliśmy się na sforę…
Upomnienia: 0/4
Kontakt: Soako

Brak komentarzy: