środa, 27 sierpnia 2014

Nowa suczka!


Imię: Dark Star
Ksywka: Starsi, Darkrai (nienawidzi zdrobnień)
Rasa: Husky Syberian
Wiek: 2 lata
Płeć: Suczka
Stanowisko: Wojownik Północny
Rodzina: Została tam chen daleko.
Partner: Yyy ?
Młode: Niet
Historia: Nie wierze, że was to interesuje, więc powiem w skrócie: urodziłam się daleko na północy, zostałam wywalona ze sfory za próbę uratowania... Wroga. Potem spotkałam grupę psów z którą zostałam uwięziona i zmuszana do walki na arenie. Gdy udało nam się wydostać wpadliśmy w łapy handlarzy psami, którzy wywieźli nas na biegun północny. Tam byliśmy zmuszani do ciągłej pracy, zero odpoczynku i tak przez 5 miesięcy. Po tych miesiącach uwolnił nas jakiś eskimos, który potem próbował nas zjeść. Uwolniliśmy się od niego i uciekliśmy do pociągu, który odwiedzał wioskę raz na ruski rok. Pociągiem, a potem statkiem trafiliśmy do Ameryki Południowej gdzie musiałam się z nimi rozstać. Następnie wędrowałam, a raczej włóczyłam się po kontynencie i trafiłam tu, tak przez przypadek.
Upomnienia: 0/4
Kontakt: Miśka098

Brak komentarzy: